zaterdag 13 februari 2010

#AND THE WINNER IS#

Last tuesday I received a call of the agency where I applied for a job. Unfortunately they choose two other people with more experience for the second interview. But they said that they have something coming up and that they will definately call me if that will work out ... so fingers crossed again.

Since I am totally out of money and I so need new clothes I decided to go for a temporary job. Monday I have an interview for some deskwork at the bank for like two months. Hope I will get that job.
I am looking forward to work again and ofcourse my paycheck at the end of the month ;-).

Already made a wishlist of things I want to buy when I receive my first salary.
Check this out.....



ps. Next monday I will be in Panama at the Miss I Love Fashion News 2010 Finale! Whom of you Dutch girls out there will be there as well?! Maybe we can meet?!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb pcies hetzelde (gehad). Ik was op zoek naar een baan als grafisch vormgever en kreeg telkens maar te horen dat ik te weinig ervaring had en ze voor iemand hadden gekozen met meer ervaring. Echt frustrerend!

    Maar ik gaf niet op..2 weken geleden kreeg ik een telefoontje van een bedrijf..ze hadden mn cv gezien en wilde me graag uitnodigen voor een gesprek :) Het eerste gesprek was al heel leuk, en merkte dat ze me goed vonden passen bij het bedrijf. 2 dagen later belde ze me voor het 2de gesprek en daar vertelde ze me dat ik het geworden was. Ze wilde iemand met juist minder ervaring ( die kan je nog wat kneden) en ze wilde me ook de kans geven me te ontwikkelen en ervaring op te doen.

    ik ben echt ontzettend blij weer een baan te hebben en centjes die ik zelf verdiend heb! Dus geef niet op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meis,

    Helaas zag ik je comment pas veels te laat! =[ Vind het iig héél erg lief van je dat je aan me gedacht had! Ik zat zelf ook enorm te twijfelen om te gaan maar ik had het zo druk de afgelopen dagen en vanaf vandaag beginnen we weer met een reeks afspraken&verplichtingen waardoor ik het maar aan me voorbij heb laten gaan... Had het wel heel leuk gevonden!

    Hoe was het?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van die overknee boots krijg je écht geen spijt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I hope you get the job! And really cute clothes :D

    BeantwoordenVerwijderen